Program Bantu Membantu

          Adakah Anda Ingin Menambah Pendapatan?






Yang Penting Kami Bukan
X Ini Bukan Money Game
X Ini Bukan Skim Pelabaruan
X Ini Bukan Satu Perniagaan
X Ini Bukan Sistem Piramid
X Ini Bukan Skim Cepa Kaya
          X Ini Bukan Multi Level Marketing

Kitaran hidup kita semakin hari kian mencabar. Tanggung jawab membangun ekonomi diri dan keluarga bukan semudah melakar angka pendapatan di atas kertas. Kadang-kala jika tersilap percaturan, “Nak dapat secupak, tapi rugi segantang”. Hendak sebut pasal rugi, boleh dikatakan semua orang ada hutang. Tak kiralah yang banyak atau sedikit. Jika dapat bayar cepat tak apalah, tapi kebanyakannya boleh sampai dibawa mati.

Isunya; kita semua mengimpikan pendapatan yang hebat, tiada hutang dan juga kehidupan yang selesa. Mahu membuat kebajikan kepada masyarakat kerana harta kekayaan bukan akan dibawa ke liang lahat. Tapi bagaimana ya??






Jangan kita lupa selain kita menjana ekonomi melalui e-kutu untuk meningkatkan kewangan diri dan keluarga. Pihak Grand Merger &Services cuba mengimbangi keperluan masyarakat yang banyak berhutang, memasarkan produk bumiputera, mengurangkan kebergantungan pinjaman-pinjaman dari pihak tertentu dan seterusnya berjaya menjadikan masyarakat berdikari melalui wujudnya komuniti yang saling menyumbang dan bantu membantu ini. Tentu setidak-tidaknya kita boleh mengelakkan unsur riba dan penindasan dari banyak pihak. Fikirkanlah sejenak…buangkanlah perasaan syak wasangka antara kita. Biarpun pihak syarikat penganjur masih dapat sedikit untung melalui khidmat pengurusan yang disediakan, ianya berpatutan kerana syarikat ini bukan badan kewangan atau pengurus dana. Tapi hanyalah pengurus perkhidmatan dari program yang diilhamkan semata-mata untuk kita sama-sama berjaya. Sekaligus boleh meningkatkan daya persaingan dalam kewangan dengan bangsa-bangsa yang lain. Jangan lupa! Pendapatan golongan bumiputera ketika ini amat meruncing kerana berada ditempat KETIGA dari bangsa cina dan india (mungkin juga tempat KEEMPAT selepas bangsa lain-lain tidak lama lagi). Begitu juga dalam bidang yang lain, terlalu banyak kita ketinggalan. Faktanya; orang-orang kita hanya kuat berpolitik sahaja. Takutlah nanti; “Menang sorak, kampong tergadai”.
financial yang kita hadapi

 Bukti Sahih

 
 hasil terkini
 clik imej untuk besarkan

Setiap Ahli Akan Mendapat Wang Pos Mengikut Alamat Diberikan
            
             


Keputusan Top Pengenal






 
Memang Santai & Tiada tekanan sebab......

-Anda hanya perlu daftar sahaja & tunggu giliran tanpa perlu buat sebarang kerja pun mampu dapat 5 angka untuk pusingan pertama.

-Modal anda hanya sekali , tetapi terpaksa menerima pulangan berkali-kali.

-Akaun anda Boleh di wariskan & diberi khairat kematian.

RINGKASAN PROGRAM E-KUTU POWER




 

 

Cuba Kita Perhatikan Peruntukan Akta Dibawah ini...

 


Suka Duka Kita Lalui Bersama




Cabutan Bertuah Pun Ada..Wah..Hebat Management Company
Mungkin Juga Tuah Anda Selepas Ini...

Sama-Samalah Kita Menjana Ekonomi Umat Islam Dikala Islam Sedang Ditindas Hebat..
selepas mendapat id sila login



SMS DIHANTAR DAN ANDA DIBERI CPANEL UNTUK MENYEMAK AKAUN

Untuk Menyertai Sila Isi Borang Dengan Tepat:-


Nama Penuh
Alamat Emel
Username
Alamat Semasa
No IC Anda
No Tel
Nama Waris
No IC Waris
Image Verification
captcha
Please enter the text from the image:
[ Refresh Image ] [ What's This? ]